Stół rozkładany Metropol Ceramic 120-180 cm czarny efekt marmuru/czarny mat
Cena regularna:
Informacje o dostawie:
towar niedostępny
Opis
Stół rozkładany Metropol Ceramic to ciekawa propozycja nowoczesnego stołu do jadalni lub pokoju dziennego. Model Metropol Ceramic łączy w sobie piękny, oryginalny projekt i funkcjonalność. Dzięki opcji rozsuwania, stół można łatwo złożyć i rozłożyć przygotowując go do przyjęcia większej liczby gości. Blat stołu Metropol Ceramic wykonany został z wysokiej jakości szkła hartowanego oraz hiszpańskiej ceramiki, otrzymując efekt marmuru. Całość opiera się na czterech solidnych nogach wykonanych z metalu. Stół Metropol Ceramic będzie idealnym uzupełnieniem wnętrza w stylu nowoczesnym, gdzie królują oszczędność formy i uniwersalne kolory.
Czym wyróżnia się stół Metropol Ceramic:
- wysokiej jakości materiały - gwarantują użytkowanie mebla przez długie lata
- możliwość rozkładania - umożliwia stworzenie większej przestrzeni użytkowej
- nowoczesne i minimalistyczne wzornictwo - sprawia, że stół będzie świetnie wyglądał niemalże w każdym wnętrzu
- ponadczasowa kolorystyka - ułatwi dobór dodatków i pełne urządzenie jadalni
- blat ze szkła hartowanego - odporny na uderzenia oraz wahania temperatury
Wymiary stołu Metropol Ceramic:
- Szerokość: 120-180 cm
- Wysokość: 80 cm
- Głębokość: 76 cm
Kolorystyka stołu Metropol Ceramic:
- czarny efekt marmuru/czarny mat
Jak i z czego wykonany jest stół Metropol Ceramic:
- wykonanie blatu: szkło hartowane + hiszpańska ceramika, efekt marmuru
- wykonanie podstawy: metal
- długość stołu regulowana w zakresie: 120 - 180 cm
- ilość nóg: 4
- kształt blatu stołu: prostokątny
- powierzchnię mebla należy czyścić przy pomocy miękkiej szmatki - zaleca się unikać stosowania silnie działających środków chemicznych
- produkt przeznaczony do samodzielnego montażu
- waga: 71,8 kg
- liczba paczek: 2
Szczegóły
Bezpieczeństwo
Koszty dostawy
Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności
Nie ma jeszcze żadnych opinii, bądź pierwszy!
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.





