Czas i koszty dostawy

Warunki dostawy

Zamówione produkty dostarczane są wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem kuriera, nie ma możliwości ich odbioru lub obejrzenia w siedzibie firmy. W przypadku produktów o gabarytach przekraczających 1m lub wadze powyżej 30 kilo kurier nie ma obowiązku wnoszenia przesyłek, dlatego może odmówić ich wniesienia i nie stanowi to podstawy do rezygnacji z zamówienia ze strony Kupującego.

 
Koszt

Koszt dostawy uzależniony jest od formy płatności oraz łącznej wagi zamówienia, jest sumą kosztu transportu, kosztu opakowania oraz przygotowania i obsługi przesyłki a także w przypadku wyboru opcji płatności za pobraniem zryczałtowanego kosztu obsługi płatności pobraniowej przez kuriera. Wartość kosztu dostawy jest widoczna przed złożeniem zamówienia na karcie produktu oraz w koszyku. Standardowa opcja dostawy nie obejmuje usług dodatkowych takich jak wniesienie czy dostawa w godzinach wieczornych lub w soboty. W przypadku zamówienia więcej niż jednego produktu może się zdarzyć, iż koszt dostawy zostanie naliczony podwójnie - w takich przypadkach w razie pytań prosimy o kontakt lub wybranie opcji dostawy "wycena indywidualna". Poniżej najczęściej stosowane wartości kosztów dostawy: 

Rozmiar paczki Przelew/Płatność online Płatność
za pobraniem
S 19 zł 29 zł
M 35 zł 45 zł
L 50 zł 60 zł
XL 80 zł 90 zł
XXL 110 zł 120 zł
 
Czas dostawy

Całkowity czas realizacji zamówienia jest sumą czasu potrzebnego na wysyłkę widocznego na stronie produktu i czasu dostawy. Czas dostawy podawany i liczony jest w dniach roboczych - jest to czas maksymalny i dokładamy starań aby realizacja przebiegała szybciej niż maksymalna wartość podana na stronie.

 
Odbiór przesyłki od kuriera

Obowiązkiem osoby odbierającej jest sprawdzenie stanu przesyłki przy kurierze. W przypadku stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia opakowania, a w szczególności narożników opakowania, prosimy w obecności Kuriera sporządzić protokół reklamacyjny (Kurier zobowiązany jest posiadać druk tego protokołu) i opisać w nim uszkodzenia przesyłki. Jeśli kurier nie posiada protokołu lub sugeruje spisanie go online konieczne jest wykonanie zdjęć np z kurierem aby stanowiły dowód, iż produkt dotarł uszkodzony a nie uszkodził się po dostawie. Nawet na pozór delikatne otarcia paczki mogą skutkować uszkodzeniem produktu. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń opakowania należy otworzyć przesyłkę przy Kurierze, celem sprawdzenia stanu produktu. W przypadku istotnych uszkodzeń produktu należy odmówić przyjęcia przesyłki. Zalecamy kontakt z naszą infolinią w przypadku stwierdzenia uszkodzeń - postaramy się na świeżo np przy kurierze pomóc w temacie prawidłowego odbioru przesyłki.

Akceptując przesyłkę bez sprawdzenia stanu opakowania potwierdzają Państwo kurierowi, że dostarczył ją bez uszkodzeń, co może uniemożliwić jej prawidłową reklamację. W przypadku zauważenia uszkodzeń opakowania po dostawie należy wstrzymać się z rozpakowaniem produktu i niezwłocznie skontaktować się z kurierem celem spisania protokołu szkód i wykonania zdjęć produktu. W razie niemożliwości dodzwonienia się do kuriera prosimy o kontakt z nami pod numerem telefonu infolinii 71 727 6000.

Paczki wysyłane z naszego magazynu są sprawdzane przez wysyłką tak przez naszych pracowników jak przez kuriera, który w przypadku zauważenia uszkodzeń nie podejmuje przesyłki. Kurier może naciskać osobę odbierającą na szybkie przyjęcie przesyłki, jednak należy pamiętać, iż pozbywając się uszkodzonej przesyłki kurier „pozbywa” się problemu zrzucając odpowiedzialność na osobę odbierającą, która zaakceptowała stan przesyłki.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek wątpliwości tak przed odebraniem, w trakcie jak i po odbiorze przesyłki prosimy o kontakt - nasi doradcy pomogą Państwu i odpowiedzą na wszelkie pytania.

Przed rozpoczęciem montażu produktów należy zweryfikować stan elementów. Jeżeli któryś z elementów produktu jest uszkodzony, należy odstąpić od montażu produktu i złożyć reklamację. Montaż produktu w oparciu o uszkodzone elementy oznacza akceptację ich stanu przez Kupującego, co powoduje, że reklamacja uszkodzonych elementów może nie zostać uznana przez Sprzedającego lub Gwaranta.

    • MEB24.PL
    • Internetowy sklep meblowy Meb24.pl
      Nasze meble trafią w Twój gust!

    • Telefon: 71 727 6000
    • E-mail: sklep@meb24.pl

    • Infolinia jest czynna od poniedziałku do soboty w godzinach 9-17 (soboty do 13)

    • Zapisz się do newslettera
Menu Szukaj Filtry więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl